Επιστροφές Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους για περιπτώσεις:
Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
Σε περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος. Δεν αφορούν προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών τότε η εταιρία μας μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής τους.
Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε / στείλετε το προϊόν στο κατάστημα μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.
Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και την συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο προϊόν, λάθος προϊόν κτλ.).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα μας στο 210 57 18 413 και ώρες 9:00 – 17:00.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει στις εξής περιπτώσεις:
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν σας. Καλέστε μας στο 210 57 18 413 και ώρες 9:00 – 17:00 και ακυρώστε την παραγγελία σας.
Μετά την παραλαβή της παραγγελία σας, καλέστε μας στο 210 57 18 413 για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής.
Για να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας καλέστε μας στο 210 57 18 413